nachtelijk bericht

Terwijl ik wakker werd door mijn eigen gekraak en gepiep (brrr hooikoorts/seizoensgebonden astma) lag ook Ruben wakker in zijn bed. Dit gebeurt zeker een aantal x per mnd. Dan is Ruben wakker en kan vervolgens niet meer slapen.
Zo lastig... want dat betekent dan dat hij vaak tegen de ochtend in slaap valt en dus niet klaar kan zijn wanneer de taxi komt. Ach ja wat al dan niet kan. Maar het helpt niet om hem dan wakker te maken want dan is hij zo moe zodat leren op school ook niet lukt...
en zo weet ik dus al dat of Ruben morgen thuis is of we hem later naar school moeten brengen. De vorige x bleef Ruben thuis en had ik juf gevraagd om werk te appen zodat Ruben thuis kon werken.  Ik ben tenslotte juf... maar tjonge dan zit het stukje autisme denk ik in de weg want dat was een grote drama. Niks was goed en ik deed het niet goed...

En zo liggenwe dus nu kinder tv te kijken pfff... niet mijn manier om de nacht door te brengen

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten