Leeuw in actie

Helemaal verbluft... driekwart bezig geweest om een afspraak bij een huisarts voor Ruben te maken. Ja echt!!!
Onze huisarts is weer eens vrij ;-) en dus moeten we een vervangende bellen. Verschillende mogelijkheden, maar eentje gekozen die in hetzelfde gebouw zit.
Ruben lijkt nl een keelontsteking te hebben. Eerst UMCG gemaild bij wie nu moeten zijn...UMCG huisarts kno arts... Tja soms weet ik het ook niet meer.
Rond 11 uur bericht terug...kunnen naar de huisarts voor beoordeling. Dus ik ga bellen. Ja ik weet het moet voor 10 uur maar tja dat lukte door de omstandigheden dus niet. Assistent al sjagie omdat ik van ander huisarts ben, het is druk en waarom ik niet eerder heb gebeld. Pffff
Uiteindelijk voor morgen middag een afspraak. Maar ja vrijdagmiddag... You know.. als er dan nog overleg gepleegd moet worden met UMCG is dat laaasssttuuug. Nou dat vond assistent niet ondanks ik weet uit ervaring dat dit wel zo is. En ze reageerde zo (met andere woorden dan) dat ik niet moest zeuren en al blij moest zijn met een afspraak want eigenlijk mocht dat al helemaal niet. Anders moest ik morgenvroeg maar bellen voor een afspraak in de ochtend. Huh ... Uiteindelijk zei ze gewoon dat Ruben om 14:00 kon komen en dat ze dat neerzette... Punt uit (dacht ik erachter aan) pffff prima dacht ik laat maar staan ik ga bij een andere huisarts proberen. Deze keer liet die assistent me niet eens het hele verhaal doen maar onderbrak me na 2 zinnen met "waarom belt u nu pas" euh.... Nouuuuuu ik pissig natuurlijk. Hallo zeg ik ben nog niet uitverteld. Ze draaide wel bij en was toen gelijk dat Ruben maar gelijk moest komen. Maar wel bij andere arts want die had spoeddienst... Wwaaaahhhh... Ik wil niet nu maar morgenochtend. Ik heb haar laten praten....
Ondertussen al 40 min bezig... Uiteindelijk een afspraak voor morgenvroeg bij een dokter in dorp verder op. Niet praktisch maar die reageerde gelukkig aardig en was behulpzaam.
Jeetje zeg leren ze niet bij de opleiding dokters assistent om fatsoenlijk te zijn?!?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten