family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

zondag 8 januari 2017

einde vakantie

Op naar het normale ritme. Nou ja... wat is normaal?!? En als ik de babbels van onze kids hoor word het nog verre dan normaal. Ruben: "nog 19 nachtjes slapen" en "mam ik wil dit wel op mijn verjaardag" of "mag ik wel een rox taart voor mijn verjaardag" enz enz. Dus op naar het volgende feest...
Maar nu eerst de vakantie afsluiten en morgen weer naar school. Beetje normaal ritme dan ;-)
Ook wij hebben genoten van het ochtendje sneeuw gisteren. Gelukkig is het nu niet meer glad en zullen de scholen om deze reden niet dicht zijn, hihi.
Woensdag is het nog even spannend als de dokter belt met de uitslag van de bronchoscopie. Oh wat zou het toch fijn zijn als die stomme pseudomonas echt helemaal weg is... be continued

Sneeuwpret ♡

Alweer bijna 10 jr geleden
27 januari Ruben jarig

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen