aftellen

Al weken wordt er trouw elke dag een kruisje gezet. Ruben kan niet wachten dat hij 10 wordt. Tjonge tjonge al 10 jaar. Ongelooflijk.
Net zoals Ruben ben ik vaak de week er voor ook druk met zijn verjaardag. De praktische dingetjes zoals boodschappen en traktaties maken maar ook in mijn hoofd. Want het was een roerige tijd voordat Ruben er was 10 jr geleden. Vandaag 10 jr geleden lag ik bv al een poosje in het ziekenhuis. Voorweeen en longrijpings prikken gehad. Rond deze dagen was het rustig en was het bepalen van ontsluiting of niet de graadmeter of ik naar huis mocht of niet. Helaas had ik al wat ontsluiting dus moest ik blijven in het umcg. Volgens mij heeft dat onderzoek de bevalling ingezet want de dag erna begon het 'feest'. Drie dagen bevallen....aaarrgghh.
Een co assistent had in deze dagen een echo gedaan en verkondigde dat we een meisje kregen. Haha. Toen Ruben uiteindelijk te voorschijn kwam zei de verloskundige "dit is wel een heel raar meisje met een piemeltje" :-) waren wij blij dat we het aan niemand hadden verteld en verder niks hadden gekocht.

En dus tellen we af... op naar vrijdag. Wat een feest!! Wat een wonder dat we Ruben mogen hebben in ons leven. Wat zijn we dankbaar blij en heel rijk met onze kanjer ♡


Om op te vreten ♡♡ 
Nog steeds om op te vreten, hihi

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten