family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

maandag 10 oktober 2016

trots

Soms overvalt me het gevoel gewoon. Wat ben ik toch trots op onze lieve kinderen.
Ruben deed vanavond weer super zijn best met vernevelen, peppen, huffen, pillen slikken en alles zonder mopperen... ♡ en dan kom ik boven bij mijn bed en liggen er weer super lieve en netjes geschreven briefjes van Lisa. Zo knap!!



Iemand misschien nog een tip voor al de bakjes, die nu bij ons op aanrecht staan, met alcohol voor de vernevel- en pepsetjes??

4 opmerkingen:

  1. Hoi Esther, nee, ik hoopte op een gouden tip van jou :P
    Naast de bakjes liggen de setjes op keukenpapier te wachten.
    Ook geen oplossing voor.
    Is de bovenste foto het pepmasker? Dan ziet dat er wel anders uit inmiddels.
    (zuster in het ziekenhuis zei altijd: we gaan nog even pepperdepeppen, we hebben dat erin gehouden :P)
    Na de PEP kwam de flutter, beide liggen bovenop de kast te verstoffen inmiddels.
    Knuffel voor je kanjers.
    Groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de alcohol in een klein plantenspuitje zitten en maak daarmee schoon. Tip van het ziekenhuis! Scheelt een hoop alcohol en is net zo effectief!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh?! Dus niet laten weken in een bakje met alcohol voor 10 minuten? Dat zou idd heel wat bakjes schelen

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen