Valt zwaar

Ruben is begonnen met de behandeling tegen de pseudomonas bacteriën. Het valt hem en ons zwaar... afgelopen weekend had Ruben een kuur azytromycine gehad vanwege de kinkhoest die op zijn school rond gaat. Maandag begonnen met de ciproxin kuur van 2 weken en gisteren dus de tadim verneveling. Ruben heeft ook nog de pech dat hij een bloederig loopoor kreeg en ook sinds gisteren oordruppels :-s We vinden het allemaal erg veel.
We zetten onze schouders er onder en zullen hard vechten om die stomme bacteriën weg te sturen....


Maar verrassingen als deze geeft ons weer veel energie om ervoor te gaan ♡


Reacties

  1. Sterkte!! Hopelijk heeft het allemaal resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge Esther, dat zijn 3 verschillende behoorlijk pittige a.b.'s die het mannetje binnen krijgt! Dat is zeker veel. Ik hoop voor je dat de bijwerkingen mee zullen vallen.
    Veel sterkte en beterschap! En wat lief, kadootjes op de stoep:P
    Groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja pseudomonas valt niet mee. Onze dochter heeft hem al chronisch vanaf 5 maanden oud. Ze is nu 7 jaar.
    En als je naar ruben zijn medicijnen kjjkt valt het wel mee hoor. Wat zij gebruikt is veel maar dan ook veel meer.
    Vaak als ik jou blog lees. Vraag ik mij af of je het wel geacepteerd hebt dat je zoon ziek is.
    Ik denk dat als je dat eens zou doen, je alles ook niet zo zwaar vindt.
    Ziek zijn is niet leuk en dat valt zeker niet mee. Maar probeer van alles niet zo depressief en zwaarmoedig van te worden. Dat is voor niemand goed. En al helemaal niet voor Ruben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ieder gaat er op zijn eigen manier mee om denk ik

      Verwijderen
    2. Inderdaad iedereen doet het op zijn manier en als jullie je er goed bij voelen (en Ruben ook )vooral zo doorgaan
      Ik heb bewondering voor alles wat Jullie doen het valt allemaal (vaak) niet mee gr uit assendelft

      Verwijderen
  4. sterkte voor jullie allemaal, bij Maarten is die gelukkig 1 x geweest en daarna niet meer hou je Taai

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten