voorjaarsvakantie

De vakantie begon gelijk met een logeerpartijtje. Zaterdag zaten Ruben Lisa en ik al op tijd in de trein richting Hoogeveen. We gingen een weekendje naar vrienden die in Kerkenveld wonen. Een klein dorpje dichtbij Hoogeveen. Het was prachtig weer dus de kids hebben zich heerlijk buiten kunnen vermaken. Zo leuk om te zien dat Lisa en Menthe het ook leuk met elkaar hebben. Zo moeders zo dochters ♡
Als we dan even in een ander gezin zijn word ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat opvoeden bij iedereen anders gaat. Elk kind is anders en heeft zijn eigen manier van omgaan nodig. Ik vind het dan lastig om niet constant te verontschuldigen dat het bv met Ruben anders gaat. Ik ben me dan erg bewust van dat je een gezonde knul ziet maar die anders benadert moet worden. Ik weet het gevoel ligt bij mezelf want de vrienden waar we waren zijn vol begrip, maar het is zo lastig om het voor mezelf los te laten. En tegelijkertijd denk ik 'schijt aan iedereen het gaat om mijn kind en dat is het belangrijkste' maar toch...

In elk geval hebben we genoten en heeft Theo ons zondagmiddag met de auto weer opgehaald. Via het speelbos in Echten (super leuk!!) zijn we weer naar huis gereden. Wat is Drenthe toch mooi.
Gisteren zijn papa en de kids lekker wezen zwemmen in Veendam (subtropisch zwembad)
Op en top vakantie dus in huize Visser. Vandaag komt Lisette met haar 3 meiden logeren bij mijn moeder. Dus we gaan zo richting oma. Kids samen spelen en de mama's en oma klessebessen

Genieten bij de familie Warta

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten