family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

donderdag 15 oktober 2015

pgb enzo

Ik draai hier helemaal door.... jeetje wat een belachelijk situatie. Ik ben gezegend met een flink stel hersenen maar een herindicatie aanvragen moet je voor gestudeerd zijn. En wel als professor denk ik. Niet normaal.
Je denkt dat de instanties je dan de juiste weg kunnen wijzen maar vaak hoor je alleen een diepe zucht en iets in de trant van 'ja euh...dat moet ik even navragen'
Na de zoveelste telefoontje en mailtje hoop ik nu echt dat het geregeld kan worden want ons inkomen hangt er wel vanaf. En anders moet in in januari aan het werk...en begrijp me niet verkeerd, dat zou ik heel graag willen  (ik mis het lesgeven echt) maar met een zorgintensief kindje wil dat gewoon niet. We zouden dan niet weten hoe we de juiste zorg aan de kids kunnen geven. Spannende tijden met zo nu en dan stress en heel veel irritatie... grommel

1 opmerking:

  1. Och wat een bureaucratisch geneuzel toch altijd. Heb je wel iemand die met je mee kan kijken?
    Dank voor je lieve kaart.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen