family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

woensdag 9 september 2015

bij jezelf blijven

Hoe moeilijk kan het zijn...bij jezelf blijven. En toch..ik vind het lastig. De omgeving (lees familie school vrienden enz) hebben altijd meer invloed op me dan ik zou willen. En vooral als het om onze Ruben gaat. Mijn haren gaan omhoog en mijn aanvals-tanden komen bloot te staan. En toch loop ik vaak naar huis met mij staart tussen mijn benen. Niet omdat ik niet mijn zin niet heb gekregen, maar gewoon omdat 'ze' dichter bij mij zijn geweest dan ik eigenlijk zou willen.
De afgelopen weken weer veel moeten opstaan voor het welzijn voor Ruben. School ziekenhuis familie... pfff het kost me teveel energie en dat laat me dan weer zien dat ik meningen van anderen teveel aantrek. Loslaten hoor ik dan in mijn hoofd...maar oei zo moeilijk.

2 opmerkingen:

  1. Herkenbaar Esther! Kost veel energie zo. Wat een heerlijke kids heb je!
    Lieve groet, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Es, wauw, wat ben je toch een top mama, je doet het wel voor je kids! Ik ben trots op je, denk aan jezelf, je man en kids!

    Knuffel xk

    BeantwoordenVerwijderen