slikken

Hoe dapper Ruben aan het schoolseizoen begon Hoe snel de goede moed ineen zakte aan het einde van de eerste dag. Ruben was op school al niet fit geweest...maar ja hij heeft wel vaker buikpijn en is wel vaker misselijk. Niet veel aandacht dus aanbesteed. "Ga maar lekker slapen je bent vast heel moe" Helaas! Nog geen 2 uur later spuugde hij zijn bed en kamer er onder. En hij zat al een poosje aan de sondevoeding pomp dus je begrijpt... chaos.
Arme jongen...geen vermoeidheid maar een heuse griep virus. Geen goede start van dit schoolseizoen.
Ik vond het echt heel sneu voor Ruben maar eigenlijk ook voor mezelf. Ik had echt uitgekeken naar de rust & regelmaat en nu had ik onze stuiterbal weer thuis. Dat was wel even slikken.
Ik zorg graag voor mijn gezinnetje, begrijp me niet verkeerd, maar na 6 weken vakantie had ik zin in een leeg huis.
Maar goed .. 'wat in het vat zit verzuurd niet' dus mijn tijd komt nog wel. Voor nu hopen we dat het met Ruben snel beter gaat, want hij was al veel afgevallen en al dat overgeven werkt natuurlijk ook niet mee.
Op naar een nieuwe betere start van dit seizoen voor Ruben.

Reacties

  1. Och wat zielig voor het mannetje en voor jullie! Hopelijk knalt hij snel op zonder vervelende gevolgen. Dikke zoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten