vakantie

Ook niet leuk dan heb ik vakantie en dan heb ik dit... aldus Ruben. :-(
Vanochtend met goede moed richting ons logeeradres gereden.  Vrienden van ons zijn op vakantie en zo mochten wij (Ruben Lisa oma Gea tante Borg en ik) een paar dagen in hun huis. Op vakantie in IJsselmuiden. Hoe leuk.
Maar vanochtend stond Ruben al op met verhoging, oorpijn, hees... niet fit. Oh nee dachten we.Toch gewoon weg gegaan.  Einde van de middag Ijsselmuiden goed ingewijd met een bezoek aan de huisarts. Ruben was benauwd en had zo'n schorre hoest. Gelukkig konden we nog komen vlak voor 5 uur. En zo is onze vakantie uitgebreid met oor en keelontsteking + alweer een kuurtje augmentin.  En dat terwijl Ruben net een week is gestopt... grommel.
opnieuw gaan we met goede moed verder en hopelijk kunnen we onze 'vakantie' hier uitzitten ;-)

Reacties

  1. Owww, herkenbaar. Ik hoop dat de Augmentin de vervelende beestjes snel verjaagt. Ruben weet nog een dikke smile op zijn toet te toveren en oma geniet van haar kleinkinderen zo te zien.
    Ik hoop dat het vanaf nu lekker genieten wordt in het schone IJsselmuiden.
    Groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten