THUIS

Na 2 zware energie slopende dagen zijn we vanavond rond 6 uur thuis gekomen! Eindelijk. Ruben vroeg vanmiddag wel 3x 'gaan we naar huis?' 'Gaan we ECHT niet huis?' 'Met de auto naar huis?' En hij stuiterde door de gangen en in de auto. Ik zei nog doe toch niet zo druk... 'maar ik ben zo blij dat ik naar huis ga'  Heerlijk toch :-)
De nare ervaringen van de organisatorsche kanten van het UMCG laten we gauw achter ons en we hopen op een paar rustige infuus dagen thuis. De easypump is aangesloten en 2 zusters die we kennen van de kerk helpen ons thuis met het zorgen hiervoor. Zo lief!
Maandag mag het infuus eraf en dan hopelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geen infuus meer ;-)

Reacties

  1. Ik duim voor jullie dat jullie hierna heeeeel lang geen infuus meer hoeven! EINDERLIJK thuis vandaag dus lieve Ruben; welkom thuis !!

    Veel liefs Saskiaxxx <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! Lekker thuis met het gezin.
    Voor iedereen letterlijk en figuurlijk een verademing ;).
    We duimen met jullie mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en ook heerlijk voor de verpleging... denk ik... haha! Een drukke patient en een eigenwijze mama. Ik was bv zelf naar de apotheek gegaan om 'verhaal te halen' De volgende dag noemnde ik dit tegen de zuster die Ruben onder haar hoede had. Glimlachend kijkt ze me aan en zegt; 'tja dat had ik ook niet anders van je verwacht' hahaha
      Ik merk gewoon dat ik als een leeuwin reageer als het over Ruben gaat en zeker in het ziekenhuis

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten