haar, Lisa en pseudo

Eerst het leuke nieuws... juf was zeer tevreden over onze Lisa. Lisa zit vanaf febr op school en ze doet het super. Geniet van werkjes maken, moedertje overste en zeer behulpzaam, luistert goed en absoluut een aanwinst voor de klas, aldus juf :-)
Na de zomervakantie gaat ze weer naar groep 1. Ze zal dan de oudste zijn van de klas en dat ligt haar wel, haha. Ze bemoederd graag en geniet ervan om anderen te helpen.

Helaas helaas gisteren een mail vanuit UMCG. Die stomme pseudomonas bacterie wil maar niet weg gaan. Daar gaat onze hoop om de vakantie zonder ab vernevelen door te brengen. Heel erg balen!!! Vanochtend dus weer met goede moed begonnen met Colifin. We merkten de afgelopen week (zonder Colifin) dat Ruben meer eetlust had. Dus helaas is de colifin mede schuldige van Rubens slechte eten. Maar ja er is niks anders voor Ruben dus het is kiezen tussen 2 kwaaie.... helaas.
En dan het haar..... zondag avond wilde ik een keer proberen om Rubens haar met een tondeuse te bewerken. Hij heeft altijd veel zweet en zijn haar is dan klets nat. Dus een kort koppie was de bedoeling. Maar ja... Ruben werd hysterisch van het scheren (zeer overgevoelig voor geluid en rond dwarrelende haren) en door het geworstel schoot het knoopje van de tondeuse op de kortste stand en pas na 2 banen had ik dat door :-( ai....
Tja en dus moest ik wel verder en zo heeft Ruben een mega mega mega kort koppie. Ik moest halverwege het scheren naar de gang om mezelf bij elkaar te pakken want wat vond ik het VRESELIJK. Dus nooit nooit nooit meer met de tondeuse.....
Het haar groeit wel weer aan en gelukkig blijft Ruben een lekker ondeugend koppie houden, maar 't is niet wat ik in gedachten had.

                                                           
                                                     Ruben met ons nieuw hondje Loena

Reacties

  1. Goed van Lisa hoor dat ze het zo goed doet! Balen van die pseudo! O o dat korte koppie, zo herkenbaar! Is mij ook eens overkomen! Kort of lang haar zweten doen ze toch wel, Klaudiusz heeft lang haar en zweet er niet meer om. Wat een lief hondje zeg, wat is het voor één?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten