family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

vrijdag 10 mei 2013

wie durft?!?

Rubens nieuwe dik-maak-ranja is binnengekomen. Bleg wat vies zeg. Het zal een wonder zijn als Ruben dit gaat drinken.... iemand ervaring met deze drinkvoeding?


Naast deze kleurrijke flesjes hebben we ook cupjes pro-cal singles erbij gekregen. Neutrale en aardbeien smaak. iemand hier ervaring mee?
Heel eerlijk gezegd heb ik er niet veel vertrouwen in dat Ruben het gaat eten/ drinken. Maar we laten ons hopelijk weer verbazen....

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook fresubin!! Maar dan niet de jucy maar chocolade smaak. Ik drinkt 1 z'n flesje als ontbijt :) Ik vind die niet vies, of ik heb gewoon de knop omgezet dat kan ook.

    Ik hoop dat Ruben ze lekker vind!!
    Succes ermee!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg vd dietiste een doos met alle soorten fruitdrankjes die er op de markt waren. En kon testen welke ik lekker vond. Deze heb ik als eerste weg gezet.
    Ik drink alleen nog maar Nutridrink en Resource(beide Juice), en die zijn heel goed te drinken. De ene smaak beter dan de andere.


    jroen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik drink 4 a 5 flesjes nutriedrink en daarbij 3 x 30ml C.alogen per dag. Deze flesjes ken ik niet. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lust Ruben het? Klaudiusz luste het niet Nutri drinkt hij wel 6 flesjes chocola op een dag. wij hebben ook een smaakbox aangevraagd in het begin is wel handig om te kijken wat ze lusten. Succes! groet Klaasje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helaas... Ruben vindt een paar slokken wel oke, maar zo'n heel flesje gaat er echt niet in... ben blij met zijn MiC Mey zodat we in elk geval extra sondevoeding bij kunnen geven!

      Verwijderen
  5. Pak van Nutricia de juicy en mix het met water alsof het aanmaak is. De 'cassis' daar is een van de betere smaken.

    BeantwoordenVerwijderen