family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

zondag 5 mei 2013

in perspectief

De afgelopen weken staan bij mij in teken van ziek zijn; griep, keelontsteking, beter worden dan opeens verkouden, keelontsteking terug, keelontsteking weg maar hooikoorts klachten in volle ornaat aanwezig, ab bijwerkingen.... euh niet fijn dus!
Maar toen ik zo in bed lag zielig te zijn besefte ik opeens "Esther wat zeur je nou?' Dit zijn 'gewone' ziekten. Heel vervelend maar ach ik overleef het wel. Deze gedachte kwam doordat ik via het internet weer met de neus op de feiten werd gedrukt. Een Cfer die op HU lijst kwam te staan en dus in het ziekenhuis moet wachten op nieuwe longen (kweenie voor hoe lang), andere CFer waarmee het echt niet goed gaat, 2 jonge tiener CFsters die ook strijden tegen die stomme CF... hoe erg kan mijn benauwdheid dan zijn van hooikoorts. Waar praat ik dan over??
Dus in dit perspectief gaat het prima met me. Ik hoest, proest, nies en zucht wat af... maar ach het gaat wel weer over.

Onze kabouter, o nee ik kan hem beter ridder noemen volgens een lezer :-) die doet het in elk geval prima. Het kuurtje Augmentin heeft weer zijn werk gedaan. Het hoesten is over.
Door de zon krijgt hij ook weer een mooi kleurtje. Hij barst van de energie. En zo samen met elkaar genieten we van de vakantie. Woensdag voor controle naar UMCG en deze keer gaat Lisa ook mee. Mag Ruben alles laten zien aan zijn kleine zusje.

1 opmerking:

  1. En Ruben moest in het ziekenhuis ook even vragen of Lisa ook een ballon mocht...haha. Dat vertelde ze vrijdag stralend aan de deur ;-)
    We zien mekaar van de week nog wel en dan hoor ik wel hoe hetvwoensdag ging! Bedankt voor gisteravond en vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen