family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

donderdag 28 februari 2013

onzichtbaar

En dat is wat het is. Onzichtbaar! Die stomme pseudomonas bacterie!!! Komen we mega positief terug van het groot onderzoek. Lijkt er niks aan het handje... blijkt het niet waar te zijn. Die stommme pseudo is gewoon WEER aanwezig. hoe kan dat toch in hemelsnaam?!?!?
En zo zijn we gisteravond weer begonnen met een sessie van 3 mnd Colifin vernevelen. Ruben accepteert het prima. Hij begint nu wel te vragen 'waarom?' en dan is een antwoord als 'dat vindt de dokter goed voor je longen' op dit moment nog voldoende. Maar ik heb er toch zo'n hekel aan en vooral als ik onze jongen weer de hele nacht heb horen liggen hoesten (begin bijwerkingen) Ik wordt er boos en opstandig van. Stomme vernevelen!!! Ja ja ik weet dat het goed om te doen en die pseudo moet weer weg. Ik weet het allemaal prima, maar mijn gevoel is totaal anders.
Daarnaast moet Ruben ook nog een 3 weekse Ciproxin kuur (naast zijn gewone onderhouds van Zythromax) ondergaan. Tssss ... grom grom grom. Ook hierbij weet ik 'het is anders bij CFers en het doet hem uiteindelijk goed' Maar weten en accepteren is nog niet op 1 lijn momenteel. Gewoon ook omdat het aan de buiten kant van Ruben prima gaat. En dan toch weer al die medicijnen. En door die medicijnen een blaffende hoest krijgen terwijl we in tijden geen hoest hebben gehoord uit Rubens mond :-( ZO! die frustratie is eruit.....

1 opmerking:

  1. Hey lieve Esther!

    Wat balen en stom dat die Pseudomonas zich niet koest houdt!
    Heel veel succes met de vernevelingen en de kuur.

    Liefs

    PS: ik moest ineens denken aan die mooie tekeningen die ik een aantal jaar geleden in het zh ontving van Ruben, zo bijzonder, hij zit toch een beetje in mijn hart.
    Ik vind -em een dappere jongen, een echte kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen