family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

maandag 31 december 2012

dag 2012 hallo 2013

De laatste dag van 2012 alweer. Tjonge wat vliegt de tijd. Het gaat nog steeds lekker in huize Visser. Ruben doet het prima, gezondheid op peil en energielevel nog steeds op hoog, haha! Zelfs de buikpijn lijkt veel minder te zijn. Geen idee waarom, maar we genieten er maar lekker van. Eten is nog steeds geen hobby van Ruben en dus geven we hem nu extra sondevoeding zodat in febr (groot onderzoek UMCG) hij toch echt iets gegroeid zal zijn.
Lisa gaat in 2013 ook naar de basisschool en zo zal er na 6 jaar weer lege momenten zijn in huize Visser. Hoe raar! Goede voornemens zijn er genoeg, maar ach we zullen eerst alles maar eens afwachten voordat ik grote plannen ga maken.
In elk geval zal ik eens weer wat creatiever gaan worden en na al de enthousiaste verhalen ga ik van de week ook maar eens aan 'de haak' Ja ja echt. Geen idee of ik het leuk ga vinden, maar het is het proberen waard. Vooral die leuke kleurige applicaties lijkt me leuk om te maken.
Voor nu wil ik jullie bij deze de beste wensen voor 2013 toewensen!! Tot 2013.....

1 opmerking:

  1. Jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat al jullie wensen maar uit mogen komen. Ik ben benieuwd naar al je haaksels

    BeantwoordenVerwijderen