family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

woensdag 17 oktober 2012

het wordt gewoon

Het nieuwe is er nu wel een beetje vanaf. Dus tja het vernevelen met de eflow wordt nu een uitdaging voor Ruben en papa/ mama. Want ook al duurt het maar een paar minuutjes het zijn lange minuten wanneer onze kabouter er een drama van maakt en niet meer wil luisteren. Papa/ mama ademen dan meer ab nevel in dan Ruben... hmmm geduld... ik heb net een mede CFer een grote bos geduld gestuurd, maar we kunnen het zelf ook wel gebruiken.
Ruben's longen reageert geprikkelt op de nieuwe ab en dus horen we nu geregeld hoesten uit Rubens mond en dat is voor hem bijzonder. Hoe gek het ook klinkt voor een CFer, Ruben hoeste bijna nooit. Nu helaas dus wel. En het lijkt maar een lastige klus voor hem. Je neemt aan dat iedereen kan hoesten, maar als ik Ruben soms hoor dan denk ik daar wel anders over (onze Lisa trouwens ook... laatst flink verkouden en ook zij had moeite met goed doorhoesten) Ondanks het hoesten lijkt het wel beter te gaan met Ruben. Hij eet weer goed en dat is voor ons toch een belangrijke graadmeter.
Wel is hij enorm 'piepig' maar dat zal misschien wel aan het weer/ tijd van het jaar/ of iets anders onzinnigs... liggen want onze madame heeft er ook last van. Dus als ze beiden thuis zijn is het een hoop gegil en geklier. Dus opnieuw een grote bos geduld nodig!! :-)
Nog een paar dagen en dan is het hier in het noorden herfstvakantie. Daar hebben we wel zin in. Lekker even niet hoeven haasten. Hopelijk veel buitenspelen en oma en tante hebben al een dag of wat gereserveerd in hun agenda. In de vakantie helaas toch ook weer een bezoekje aan het UMCG. De kno afdeling wordt weer verblijdt door een bezoekje van ons. Een gehoortest en controle staan op het programma en hopelijk daarna weer groen licht om te zwemmen, want tja zo komt die zwemdiploma niet in Rubens bezit.

1 opmerking:

  1. Ik stuur je een dubbele bos geduld terug en sta een beetje extra geduld van mij af.... ik heb met mijn geduld de leeftijd van 37 bereikt en ik weet waar ik het voor doe en jullie kabouter moet dat nog allemaal leren...
    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen