het rommelt

Terwijl ik nu dit berichtje typ zit Ruben naast me met zijn DS. Zo nu en dan spuit ik een beetje ranja in zijn mond. Vindt hij helemaal geweldig. Hij is compleet vergeten dat we vroeger (lees nog geen jaar geleden) dit altijd zo deden met zijn drinken.
Ruben is vandaag ziek thuis. Gister einde van de middag begon hij zomaar te spugen en bij het naar bed brengen had hij verhoging. 's Avonds weer spugen en vanacht om 5 uur 39 C koorts. En ook vanochetnd spugen... dus volgens ons een 'normale griep' Maar wel zeer lastig. Vorige week rommelde Ruben ook al,  toen had hij buikpijn en was zijn ontlasting compleet van slag. Dat zal nu ook wel weer zo zijn... zondagochtend zei ik nog tegen Theo dat ik het nu al aan zijn romp voel dat hij door dat rommelen was afgevallen :-( Das natuurlijk niet de bedoeling!!!
We doen het vandaag maar rustig aan, bankhangen en niet te veel actie. Soms leeft Ruben even wat op en dan stuitert hij weer door het huis en dan denk ik "ziek? Hoezo???? "
We zullen dus proberen om het rustig aan te doen vandaag

Reacties

  1. Sterkte met Ruben, niet zo raar met dit weer vd laatste weken. Het is zovaak op en af. Hopen dat hij snel weer beter is en de kilo's er weer aan kan eten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten