family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

woensdag 13 juni 2012

woensdagmiddag met Ruben

We beginnen bij Lisa's kapsalon...
Daarna gaan 'papa en mama' aan de wandel met hun kindjes....



Daar gaat ie....
Ondertussen een vriendje aaien en knuffelen



Au au au... noodgeval!!
Daar komt dokter Lisa gelukkig




Oeh dat doet wel zeer hoor


Broer en zus, ze kunnen niet zonder elkaar maar vaak ook niet met elkaar :-)
En terwijl onze lieverds lekker liggen te snurken is papa-lief  'stoer aan het doen'

3 opmerkingen:

  1. Had je deze foto's ook op FB gezet?? Ik dacht namelijk dat ik al gereageerd had....hahaha.
    Maarre..., prachtige plaatsjes hoor. Je hebt twee prachtige kindjes Esther!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Alie; ja meestal doe het dubbel, ik heb nl een aantal lezen van mijn blog die geen facebook hebben. En ach... mijn kindjes zijn niet vervelend om nog een keertje naar te kijken, hihih :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig blogje, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen