family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

zaterdag 23 juni 2012

geen bericht goed bericht

Het is alweer 10 dagen geleden dat ik iets zinnigs op onze blog heb geschreven. En eigenlijk komt dat omdat het gewoon prima gaat met onze kabouter. Natuurlijk blijft hij bijzonder dingen houden (het poepen blijft een aandachtspuntje, maar goed van de week toch wel weer een keer op de wc gedaan... alle goede dingen komen langzaam he :-) !!) Maar naast deze 'geowne bijozndere' dingen gaat het heerlijk! Hij eet super, geen snot, geen gehoest, .... laatst is Ruben zelfs bij oma wezen logeren zonder de sondepomp. Dat was een groot feest. Hij was helemaal verbaasd. Geen pomp??? En ook thuis doen we niet zo moeilijk meer wat het eten betreft, want over het algemeen eet hij altijd zijn bordje leeg. Hij smult van een hollandse pot warm eten, vooral jus. Oma's eten vindt hij het lekkerst vertelde hij mij laatst even. Hmmm daar gaat mijn reputatie :-) Maar ja bij oma mag hij dippen in de juskom met zijn vlees, mag hij zelf het eten opscheppen en snijden ... ach ja daar zijn oma's voor. En heel eerlijk gezegd, ik smul ook altijd als ik bij mijn moeder eet!!
Volgende week moeten weer voor controle naar UMCG. Longfunctie blazen en een hoestwat. Hopelijk zit de pseudomonas bacterie er weer niet in. Ik verwacht er in elk geval niks bijoznders van, maar ja we wachten maar even af. Maandag 2 juli het eerste gesprek bij Accare. Tja het blijft onze stuiterbal en dat is soms wel heel erg. Ik ben dan ook blij dat het zomer is... nou ja nu nog een echte zomer. Kan Ruben lekker veel buiten spelen en vliegt hij niet in huis bij de muren omhoog!

2 opmerkingen:

  1. Ik zal zwaaien, komende week moet ik ook voor controle!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het alleen maar goed berichten zijn Esther. Lekker genieten dus.
    En wat het eten bij 'oma' betreft; ik vond het vroeger ook altijd geweldig om bij mijn oma te eten. Die kookte, naar mijn beleving nóg lekkerder dan mijn moeder, en die kookt al de sterren van de hemel.
    Ik vind het dan ook altijd een klein feestje om bij mijn ouders aan te schuiven. Al moet ik ook wel bekennen dat mijn eigen Albert ook erg lekker kookt. (eerlijk is eerlijk; ik vind eten eigenlijk altijd wel lekker, hahaha)
    Succes in Grünn en doe ze de groeten van mij. Ik ga duimen dat Ruben zijn longfunctie hetzelfde is gebleven.

    liefs Alie

    BeantwoordenVerwijderen