Accare

Maandag bij de huisarts geweest om een verwijzing te vragen voor onze Ruben voor Accare. Me helemaal op voorbereid dat het weken (maanden ) gaat duren voordat we met Ruben heen kunnen, kreeg ik dinsdag al een aanmeldingsformulier...WOOOO, maar me nog niet helemaal enthousiast gemaakt (want tja dat zeg niks) kreeg ik woensdag een telefoontje voor 3 afspraken voor intake en advies gesprekken. WAAHHOOEE dus helemaal niet lang wachten, gewoon binnen week geregeld. Donderdag een pakket enquetes binnen gekregen en daar heb ik me gisteren over gebogen. Tjonge maar goed dat ik alles in Rubens foto boekje bij had gehouden. Want tja geen idee wanneer Ruben voor het eerst lachte, zat, kroop enz. Vandaag gaat de ingevulde enquetes op de post en dan op naar maandag 2 juli. Tijdens de ochtend zullen Theo en ik gesprek hebben met een orthopedagoog en zal er bij Ruben een psychologisch onderzoek afgenomen worden (hihih succes mensen... Ruben klapt vaak volledig dicht als het om een test gaat, maar goed dat zullen ze wel gewend zijn!)
En dan maar afwachten. Om alles zo weer in een notendop te vermelden (in de enquete) maakt wel dat ik me realisseer dat we echt een bijzonder jongentje hebben. Wat zijn we dan toch dankbaar dat Ruben zo blij en enthousiast is, want hij heeft al een heleboel mee gemaakt. Dat vergeten we wel eens!
Ruben lekker creatief voor oma's verjaardag

Reacties

  1. Mooi dat het ook eens mee zit Esther!Ik hoop dat ze jullie daar kunnen helpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten