family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

dinsdag 6 maart 2012

aftellen

al sinds 2 weken hangt er een afstreep kalender op de deur, maar het echte aftellen is toch nu echt bgegonnen. Nog maar 4 nachtjes... jahoe!! We hebben er veel zin in en als ik zo via het internet naar het weer in Gran Canaria bekijk zullen we temperaturen krijgen rondom 22 graden. Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk toch?!? Mama blijft het wel erg spannend vinden. In mijn vrijgezelle jaren heb ik zowat de hele wereld overgevlogen, maar nu in een vliegtuig stappen met mijn waardevolste schatten vind ik wel even slikken hoor. Ik ben al dagen bezig hoe ik alles het beste kan inpakken en wat er mee moet (alsof daar geen winkels zijn, haha) Het reizen zal wel even afzien worden met 2 kleintjes en midden in de nacht aankomen, maar gelukkig hebben we ruim de tijd om heerlijk te wennen en genieten. De laatste dingen komen binnendruppelen (zoals een SCHOON vernevelapparaat (nadat ze ons een apparaat hadden gestuurd wat helemaal stonk naar sigarettenrook) en zo zullen we straks een wandelende apotheek zijn. Ben zo benieuwd hoe de douane zal reageren op onze tas vol poedertjes, pillen, spuiten enz. Ik denk dat het volgende berichtje vanaf warmere oorden geschreven zal worden (of erna pas) ... dus ik zeg, bye bye.

10 opmerkingen:

  1. Maak je over de Douane maar niet druk, als je even zorgt voor een Medicijnenpaspoort(ophalen bij de apotheek) komt het goed.
    Over het algemeen kom ik met mijn zooi makkelijker door de douane dan familieleden en vrienden. En dan ben ik zelfs een paar keer door de douane geweest in amerika.
    Veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esther,
    Heel veel plezier daar in GC en geniet van het mooie weer en van elkaar.
    Groeten Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk! Onwijs veel plezier gewenst.
    We lezen graag jullie verhalen als jullie weer terug zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super super super fijne vakantie!!! Geniet ervan!
    Liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd, maar je niet te druk over de douane...gaat helemaal goed komen. Lekker gaan genieten van de vakantie en van elkaar !! Waarschijnlijk moet je de eerste dagen een beetje wennen aan het vakantiegevoel, maar je bent daar in goede handen. Sinds wij zijn meegeweest met de SVP, durven we nu zelfs "alleen" op vakantie !!! Veel plezier ! groetjes Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel fijne, zonnige, zorgeloze vakantie gewenst!
    Laad de accu maar helemaal op en geniet met volle teugen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jullie een hele fijne vakantie! Geniet ervan!
    En maak je idd over de douane niet druk. Ik ging 1,5 jaar geleden naar Kreta, een tas vol met medicijnen, noem maar op..Ik stond al met mn papieren in de aanslag en wat bleek, mijn koffer hoefde niet eens open haha, daar stond ik wel even van te kijken, maja ik dacht doorlopen hihi!

    Heel veel plezier!!
    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel plezier Esther op Gran Ganaria. Natuurlijk ook voor de rest van het gezin. Relax maar en kom uitgerust terug.

    X Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele fijne vakantie toegewenst!

    Gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen