family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

woensdag 25 januari 2012

nog 2 nachtjes....

Ruben heeft er al veel zin in. Hij telt de dagen af en zijn hoogtepunt is het eten van chips op school :-) Elke keer als ik vraag wat hij wil eten op zijn verjaardag "chips mama, chips!!" (alsof hij dat noooooit krijgt...ahum!) en dus om alvast in de verjaardagstemming te komen heb ik de traktatie gemaakt voor op Rubens school: chipspiraatjes.

5 opmerkingen:

  1. leuk gedaan, zo creatief zou ik dus nooit zijn. Maar dit is wel feest op deze manier. Zo wil ik mijn chops ook voortaan. (ik blijf een groot kind hi hi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfoeh dat zie er creatief uit!! Super leuk! Hier kan ik nog wat van leren hahaha!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lang leve internet hoor. Alles kun je daar vinden + voorbeelden. Je moet het dan alleen nog zelf in elkaar zeten. 'appeltje eitje' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er leuk uit :) de kindjes op school zullen het vast ook leuk en lekker vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen