life go's on....

Het is bizar... maar 't is gewoon de werkelijkheid. Het leven gaat verder. Ruben naar school, papa weken en Lisa en ik thuis aan de slag. Gisteravond kerstdiner op Rubens school en alles alsof er niks is gebeurd. Alleen aan mijn lijf merk ik dat ik toch wel heel erg moe ben. Het voordeel van onze lieve kindjes is dat je weer in het ritme van de dag komt, maar het nadeel is dat je niet echt even bij kan komen. Gelukkig zijn we allemaal vrij volgende week en kunnen we echt rustig aan doen en kunnen papa en mama om de beurt uitslapen. Heerlijk :-) Ruben heeft nu zijn laatste ochtendje school van 2011. Hij had er wel zin in, maar ik merk dat het ook goed voor hem is dat de vakantie dichtbij is. Tussen de middag ploft hij vaak op de bank met zijn speen & sussu (knuffel) en dan blijft hij daar ook voor een lange poos. En tja als je Ruben een beetje kent weet je dat dit niet helemaal normaal is, hihih. Ondertussen hebben we ook alweer een paar keer contact gehad met het UMCG, want er dreigt weer een poepdrama. Het lijkt moeilijker te gaan en de zakjes forlax doen weinig. Hopelijk blijft het rustig tijdens het weekend en heeft ome dokter vandaag een wondermiddeltje. Sneu hoor als onze kabouter helemaal wit weg trekt van de 'au buik' Het grootonderzoek zal 11 januari zijn en dus wordt het binnenkort emmertjes vullen. Jak.. wat had ik toch gehoopt dat Ruben deze keer zindelijk zou zijn en de 'hoopjes' vanuit het potje gevist konden worden (ipv uit de luier schrapen, JAK!) Nou ja het is helaas niet anders... en we overleven het wel, haha! Bij deze wil ik iedereen gezellige dagen toewensen (en als je in het ziekenhuis ligt heel veel sterkte) en veel goeds voor 2012

Reacties

  1. Heeft Ruben dagelijks al iets van Movicolon ofzo? Forlax is niet bekend bij mij.Gebruikt hij dit continue? Of alleen als het dreigt te verstoppen?

    Groetjes Marianne

    Ps. Heel veel sterkte verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ruben gebruikte 2 zakjes forlax (zakje van 4 gr) afgelopen week is dit verhoogd naar 4 zakjes, maar het doet weinig....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Esther,

    mijn zoon gebrukt transipeg, ongeveer 12 zakjes per dag (maar hij is ouder en zwaarder natuurlijk) dit werkt bij hem beter dan forlax. Wat hij(wij) ook vaak doen bij dreigende verstopping even wat minder creon gebruiken, wordt de ontlasting dun en natuurlijk veel vetter, maar dan loopt het toch wat beter door. Niet te lang doen want dan vallen ze te veel af.
    Hoop dat je hier iets aan hebt.
    En nog sterkte met het velies van je vader.

    groetjes anja (moeder van een cfér)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten