family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

vrijdag 30 december 2011

2011

Zoals de meeste blogschrijvers kijk ik ook even terug naar 2011. Nog maar 2 dagen en dan is het alweer 2012. Vroeger vond ik de tijd enorm lang duren maar het lijkt wel alsof 'hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat'! Tja het jaar is natuurlijk super verdrietig ge-eindigd met het overlijden van mijn vader. Nog steeds is de dankbaarheid nog het grootst dat hij niet meer hoeft te lijden, het missen moet nu nog komen. Al vind ik het allemaal wel erg onrealistisch en lijkt het alsof het niet echt is gebeurd. Toen de krant in de bus viel met de overlijden advertenties moest ik wel even slikken. Daar stond het "zwart op wit"! Het jaar 2012 zal ons waarschijnlijk pijnlijk laten voelen hoe het is om geen papa en opa meer te hebben. Al zal hij zeker in ons hart verder leven.... Wat Ruben betreft heeft 2011 voornamelijk in teken staan van school. Zijn gezondheid heeft geen enorm gekke bokkesprongen gemaakt en we varen in rustige vaarwateren. Het poepen lijkt ook weer even goed te gaan (nu op 3 zakjes forlax beland) Straks het grootonderzoek, maar eigenlijk verwachten we daar geen bijzonderheden van. Dus eigenlijk is 2011 voor Ruben een goed jaar geweest. Afscheid op het MKD, nieuwe stappen op het regulier onderwijs en... het gaat super!!!! Natuurlijk heeft Ruben zijn dingetjes en heeft hij zeker bijzondere aandacht nodig, maar hij hobbelt goed mee en heeft het erg naar zijn zin op school. Wat zijn we blij dat we de keus hebben gemaakt voor het regulier onderwijs! We zijn weer erg benieuwd wat 2012 ons zal gaan brengen. Hopelijk uiteindelijk een jaar zonder luiers... oh dat zou fijn zijn :-) En natuurlijk de vakantie naar Gran Canaria in maart. Spannend!! Verder laten we het maar op ons af komen... jullie lezen het allemaal wel weer. Voor iedereen de beste wensen, heel veel gezondheid en bovenal veel zegen voor 2012! Enne laat maar weer eens een reactie achter, vind ik erg leuk!!!!

3 opmerkingen:

  1. Ghihi, dan zal ik een keer een reactie achterlaten, want ik lees wel altijd mee ;).
    Fijn dat Ruben 2011 zonder gekke dingen is doorgekomen, zo hoort het ook! Lekker genieten dus!
    Veel sterkte met het verwerken van het verlies van je vader.
    Jullie ook een gezond en gezellig 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie ook een fijn en goed 2012, voor ons is 2011 ook niet zo leuk geƫindigd maar daarom kan 2012 alleen maar goed beginnen ja toch nou een goed uiteinde gewenst vanuit den haag veel liefs linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie ook veel geluk en gezondheid gewenst!
    We kennen elkaar niet, maar ik lees je blog wel eens. Ben ook mama van een kindje met CF.

    Ik zet me in voor de actie Run for your son, ken je die? We proberen het doel van 100.000 euro inzamelen voor onderzoek naar het geneesmiddel voor CF te behalen. En we zijn er bijna! Heb jij zin om mee te helpen door online en/of echte postkaarten (met eenmalige machtiging) in je omgeving te verspreiden? Mail me voor meer info als je wil. Ik blijf sowieso je blog af en toe eens lezen! groetjes, Daphne
    runforyourson@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen