waardevolle reacties

5 febr 2008 schreef ik de allereerste blog op cfcafe.nl Het lijkt al eeuwen geleden, maar het is nog maar 3,5 jaar geleden. En wat is er veel gebeurd!!! Leuke en minder leuke dingen. Toen ik net mijn eerste blogs terug las moest wel een traantje wegpinken. Want wat een waardevolle reacties staan er bij mijn blog, van enorm waardevolle, bijzondere, dappere mensen. CF-ers die al heel veel strijd hebben geleverd en sommige hebben gewonnen en helaas ook een aantal hebben de strijd met CF verloren. Zo schreef Lisa als een van de eersten een reactie op mijn blog. Zij was mijn eerste dappere bijzondere held in de CF wereld. Helaas heeft ze de strijd niet kunnen winnen. Ook Tamara en Judith reageerden als 1 van de eersten. YEAH en wat een geweldige strijd heeft Tamara gewonnen! Hoe bijzonder om dat zo aan de zijlijn mee te mogen maken/ lezen. Ik las dat Judith als eerste CF-er een beterschap kaartje van mij heeft gekregen, heel grappig nu ik me besef dat ik vorige week haar weer een kaartje heb kunnen sturen. Niet leuk natuurlijk want het betekent dat ze in het ziekenhuis lag, maar het is wel leuk dat ik me besef dat sommige contacten al 3,5 jaar duren. Heerlijk zo'n medium als internet om elkaar te steunen en volgen. Natuurlijk was Regina ook als een van de eersten waar ik contact mee kreeg. Altijd bereid om mijn eindeloze vragen en twijfels te beanwtoorden en gerust te stellen. Ik moet ook denken aan Cobi, Kitty, Irene, lieve dappere Marjolein, Linda, Lydia, Petra, Els, Djuna, Marianne, Patricia, ... en ga zo maar door!! :-) Zulke waardevolle contacten en mensen die ik zo door mijn blogs heb mogen leren kennen. Ik wilde gewoon even laten weten (zo via deze blog) dat ik geniet van jullie reacties.

Reacties

  1. Het is inderdaad een hele fijne manier van contact hebben!! Ik ben er ook erg blij mee! Zeker gezien het lotgenotencontact in reallife toch wat beperkt is.

    Gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leuke is dat je zelf ook altijd attent bent, je reageert zelf ook! En ik sluit me aan bij Sam: door het ontbreken van het persoonlijke contact, is dit bijzonder prettig. Ben je ook actief op Twitter?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een fijne manier van contact hebben, en zoals Mara zegt: Je reageert zelf ook altijd! Super attent:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. CF...je kunt niet mét maar ook niet zonder....Dikke knuffel Kitty X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je Esther! Hopelijk mogen we allemaal nog lang meelezen en meeleven met jullie! Liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Krijg er helemaal tranen van. Ik hoop, dat we nog hele lange mailtjes en berichtjes naar elkaar sturen. Heel jammer, dat we elkaar zaterdag niet kunnen ontmoeten. Maar....we gaan een keer live afspreken. Meid hou je haaks in deze zeer moeilijke tijd. Knuffel voor je twee schatjes!

    Liefs Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een waardeloze ziekte die ons allemaal bindt, maar het levert wel waardevol contact op!

    Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zeker fijn dat je zo contact met elkaar kunt hebben, ik lees ook altijd met plezier jullie belevenissen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad een hele fijne manier om contact te hebben. Hopelijk nog heel veel veel jaren.

    Groeten Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :) Heb niks toe te voegen aan deze reacties. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja liever had je elkaar niet op deze manier leren kennen maar gelukkig hebben we elkaar ontmoet en veel steun aan elkaar kunnen geven zelf heb ik er nu minder behoefte aan als in het begin omdat het gewoon zo goed gaat met jadyn maar lees altijd alles van jou! veel liefs linda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten