stuiter stuiter stuiter

Stuiter stuiter stuiter... dat is hoe Ruben de laatste weken door het leven gaat. Geen seconde kan onze kabouter stil zitten en stil zijn. Natuurlijk weet ik dat deze periode alle energie van de kindjes naar buiten laat komen, maar dat hadden we de jaren hiervoor niet echt specifiek gemerkt in huize Visser. Maar ja Ruben is nu een echte kleuter en doet dus gezellig mee met de december-stuiter-fase! Ondanks dat het gestuiter wel eens heel vermoeiend kan zijn (lees: ZEER vermoeiend) geniet ik ook volop van deze tijd van het jaar. Wat dat betreft ben ik echt een winter mens. Heerlijk koud buiten, donker, kaarsjes, gezelligheid, leuke feestjes, ... ik zit dan ook momenteel met een grote kop mocca koffie + schuimlaag en kaneelsuiker, vanille kaarsje aan en bij de kachel dit berichtje te typen ;-)Deze mama Sinterklaas heeft ondertussen wat speelgoed verzameld en zo kan 5 dec wel komen. Ruben was vorige jaar nog mega bang voor de Sinterklaas, maar ik denk dat hij het dit jaar wel wat leuker gaat vinden. In elk geval loopt hij tegenwoordig vaak zelf als Sinterklaas door de klas. Lisa heeft het nog allemaal niet zo door. Ze vindt het wel prima en net als haar mama geniet ze ook van de warmte van de kachel, want Lisa is toch echt wel ons koukleumpje. Zo heeft ze alle winter atributen al aan buiten en huppelt Ruben nog vrolijk rond zonder sjaal en handschoenen. 't Is omdat de thermometer aangeeft dat de winterjas wel aan kan, maar soms komt hij binnen met zweetdruppels op zijn neus. Tja wat wil je ook als je alleen maar stuitert :-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten