family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

woensdag 20 juli 2011

40 000 bezoekers

WWAAAA vandaag de 40 000 bezoekers gehaald op de site van onze Ruben! Ongelooflijk. Per nieuw berichtje wordt de site zo'n 200 keer geopend, dus tja dan tikt het snel aan. Ik vind het super leuk dat jullie allemaal zo geinteresseerd zijn in het leventje van Ruben! Nog maar 4 jaar maar al zo beroemd. Hihih Leuk!! Net het eindverslag van het MKD in de bus gehad (volgende week afscheid op het MKD). Eigenlijk heb ik het helemaal gehad met al die verslagen en beoordelingen. Laat Ruben nu gewoon Ruben zijn. Wat nou als hij iets niet kan wat bij zijn leeftijd hoort. Ik kreeg er de kriebels van (al hadden ze het prima en netjes geschreven hoor, daar geen 'kwaad woord' over) Toen ik alles zo las kreeg ik weer zo'n nare onder-buik-gevoel; hebben we er wel goed aan gedaan om Ruben naar het regulier onderwijs te sturen?? Bleh ik ben er zat van om telkens heen en weer te zwaaien in mijn gevoelens en gedachten. Vanmiddag nog een gesprek op de basisschool, samen met de juf/ mentor van het MKD. Even alle details door spreken en een plan maken voor na de vakantie. PLEASE laat het een positief en opbeurend gesprek zijn. Tsss en dan staat Ruben nog maar aan het begin van zijn schoolcarriere. Hoe zal dit zijn over 10 jaar......

1 opmerking:

  1. Mirjam van Splunterwoensdag, 20 juli, 2011

    Ik denk dat dit soort keuzes altijd moelijk blijven ook al hij over 8 jaar weer naar een andere school moet, allen doet zijn mening er dan ook toe.
    Heel veel sterkte, geniet van de vakantie en ga hoopvol het nieuwe schooljaar in!!!

    BeantwoordenVerwijderen