family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

dinsdag 14 juni 2011

grote ergenis :-(

Noem het maar een ENORM GROTE ERGENIS: taxi's!!!!!! Ik ben al mijn energie al vanochtend verloren aan die stomme taxi en alle angstsenario's Bah! Was een nieuwe chauffeur vanochtend die Ruben kwam halen. (om 10 over 8) om half 10 even checken bij MKD (je geeft je kind wel weg aan een wild vreemde man, en tegenwoordig weet je het niet meer...) WAS IE ER NOG NIET!!!!! Terwijl de vaste chauffeur er echt niet langer dan 3 kwartier over doet. Mama in de stress.... en daarna (toen ik hoorde dat Ruben veilig was aangekomen) HEEL BOOS Gebeld met taxibedrijf, overleg gepleegd want dit willen we niet weer. Ik haal Ruben vanmiddag zelf op. Morgen doen we een nieuwe poging met de taxi. Maar gaat het niet, dan ben ik zelf de taxi. NIet ideaal maar onze kabouter gaat niet onnodig zo lang in een taxi zitten. OEEE wat was/ ben ik boos en verdrietig. En dat terwijl hij in sept nog langer in een taxi moet zitten. Ik heb echt de neiging om hem hier dichtbij op school te doen en dan zien we het wel... maar ja ik weet ook wel dat dat niet goed is. Dus zoals ik al eerder zei: hele grote ergenissen vanochtend ps ZO!! Dat is eruit. Heb heel het internet bestookt met mijn ergenis. Heerlijk dat lucht op :-)

3 opmerkingen:

  1. goed zo!!
    Het gaat wel over je kids, dus gooi t eruit!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam hier terecht vandaag en ik deel je ergenis kwa taxi.Maar helaas kom je er niet onder uit. Wij zijn er bijna vanaf hopen we. Maar jullie nog lang niet. Misschien eens een goed gesprek met het bedrijf en dan niet via de telefoon maar real life zeg maar. Misschien helpt het.

    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedzo Esther!!
    Gooi het eruit! Dit is zeker niet leuk!
    Ik snap je boosheid! Dat mag zeker niet nog eens gebeuren!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen