't is ook wat

en dan staat er weer een nieuw potje in de medicijn kast voor onze kabouter. Het was in januari al duidelijk geworden met het bloedonderzoek, maar helaas nu ook in de praktijk ontdekt. Ruben heeft hooikoorts. Niezen, rode oogjes en een loopneus. Witjes en erg moe. Grrrr balen! Vanmiddag het eerste hapje van het nieuwe drankje gehad. (= Aerius) Bleh... dat werd er weer snel uitgegooid. Lang leve de mic key, dus hup in een spuit en zo in het buikje. Hopelijk slaat het snel aan. Want nu schijnt eindelijk de zon hier in het noorden, zit ik binnen met een grieperig ziek meisje en een jongetje met hooikoorts. Tja het is ook wat..... Gelukkig genieten we volop van alles wat groeit en bloeit. Ruben heeft zelf zonnebloempitjes gepoot en hij vindt het geweldig. "het gloeit" schreeuwde hij toen er groene puntjes boven kwamen :-)

Reacties

  1. Ooh bah zeg, beterschap met de kleine meid! En hopelijk heeft Ruben minder last van hooikoorts met zn nieuwe drankje. Ik heb er zelf ook altijd heel erg last van in de maanden mei tm juli, supervervelend. :-(
    Sterkte...liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow minder, ik heb ook last van hooikoorts, ik word kortademig en krijg een droge hoest..op het moment slik ik nog niks maar zal binnenkort ook wel moeten beginnen met medicijnen ervoor!
    fijn dat het zonnetje daar ook begint te schijnen nu maar hopen dat je snel met de kids naar buiten kan, lekker genieten van het zonnetje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten