spuugkoning

en ja hoor ook in huize Visser is de griep, verkoudheid oorontsteking en noem maar op, beland. GRRRRRR!!! Weg rust, welkom drukte stresse en heeeeeeeel veeeeeeeeeel was! Ik hoop van harte dat we allemaal, maar voornamelijk toch Ruben, snel opkanppen. Daar gaan de extra calorieetjes van onze kabouter :-( Hij kan niks binnen houden, maar wil veel drinken en eten. Maar ja dat komt er vaak er weer zo uit! Zucht.... lange dag voor de boeg. Maar oh oh wat heb ik eigenlijk helemaal geen reden om te klagen. Natuurlijk is dit ziek zijn vervelend, maar oh zo normaal. Via CF cafe volg ik de blog van Djuna. Prachtige meid van begin 20. Vorig jaar heeft ze nieuwe longen gekregen. Maar die doen het niet meer. Ze ligt nu al weer een aantal mnd in het ziekenhuis. De 2de set nieuwe longen moeten nu toch echt wel snel komen, want het gaat niet zo goed met Djuna. En dan zeur ik over onze spuugkoning.... Bidden jullie mee dat die 2de setje longen snel voor Djuna zullen komen??? Haar blog http://almijnlongen.blogspot.com/

Reacties

  1. Ha Esther, ik volg Djuna ook al een tijd. Wat een dapper meisje is het toch, ik heb veel respect en bewondering voor haar.. Ik hoop dat het voor haar een hele mooie kerst gaat worden maar ja we hebben het helaas niet in de hand.
    Voor jullie toch sterkte, groetjesjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,

    Sterkte met Ruben! Het is in ieder geval goed dat hij nog wel wil blijven eten, al blijft er niks in zitten. Dan voelt hij zich niet té ziek, blijkbaar.

    Hopelijk is het snel weer over. Het heerst echt: sinds afgelopen Sinterklaasweekend zijn er in onze familie ook al 5 (van de 9) verkouden/grieperig...

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,

    balen dat Ruben ziek is, volgens mij heeft bijna iedereen hier last van. k ben ook al niet erg lekker:( heel erg last van me holtes en opgezette klieren..
    beterschap voor Ruben!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten