family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

dinsdag 16 november 2010

rust

SINT MAARTEN!! Ruben ging met papa op stap langs opa en oma's, maar oh jee wat vond hij het vreselijk :-) Onze kabouter houdt er niet van om in de belangstelling te staan dan klapt hij gelijk dicht.
Papa maakt de PEG van Ruben schoon en zusje Lisa staat er dan met de neus bovenop. Het liefst wil zij het doen, maar dat gebeurd een beetje hardhandig. Dus Ruben gilt al van tevoren dat Lisa er niet bij mag. Dus dan maar de pop. Die is tenminste gewillig, hihhih
Het is rustig in huize Visser. YEAH. De PEG is rustig, Ruben heeft er geen pijn meer aan. Het verzorgen van de PEG gaat nu ook goed en geeft geen drama meer.
De kuur slaat aan en het hoesten en spugen is voorbij. Zucht... heheh!
Dus een rustig weekendje gehad. Natuurlijk de Sint en zijn Pieten 'verwelkomt'. Ruben vindt het allemaal heel spannend, maar wil het ook niet missen. Lisa vindt het allemaal prima en kent nog geen angsten :-)
Het is nog steeds zo nu en dan een hoop gegil bij ons in huis als broer en zus in 1 kamer zijn. Lisa heeft meneertje al 2 x in zijn arm gebeten, ik kan er gewoon niet aan grijpen. Ik was werkelijk waar misschien een minuutje weg... en ja hoor, hap! Maar goed ze zijn dus goed aan elkaar gewaagd, echte broer en zus. Volgende week weer voor een controle naar het UMCG met Ruben. We zijn benieuwd naar zijn gewicht en wanneer de mickey button geplaatst kan worden.
Maar voor nu eerst RUST

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jullie nu weer in beter vaarwater zitten. Hoop dat de controle ook goed verloopt.
    En dan nu genieten van het Sint- en Pietenfeest!!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het zo goed gaat!! Lekker genieten:) En ik vind je kinderen echt schattig hoor, Lisa zo met die pop:) Enne ze lijkt erg veel op jou (vind ik)

    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de rust is weergekeerd:) Geniet ervan:)

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het zo goed gaat bij jullie!! Prachtige foto's...Lisa met de pop is inderdaad vertederend! Succes met de controle volgende week. Liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed om te horen.

    De foto's doen mij denken aan een foto die wij hebben van mijn zusje en mij. Mijn moeder heeft mij op haar schoot liggen en klopt mij, mijn zusje zit ernaast met een pop op haar schoot.

    BeantwoordenVerwijderen