family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

woensdag 29 september 2010

1e dag UMCG

Pff net thuis. Een lange dag. Naar mijn idee een zinloze dag, maar goed het moet! In totaal misschien een half uur een dokter/ zuster gezien. Verder alleen wachten wachten wachten. De foto van Rubens maag zag er goed uit en dus kan er zonder problemen een PEG sonde geplaatst worden. Daarnaast lag er een meisje op de afdeling met een pseudomonas bacterie en dus was het constant opletten en regelen wanneer we van en af de kamer konden. Lastig! Ruben was verder prima te spreken. Ik denk dat hij wel begrijpt wat er gaat gebeuren en wilde daarom, denk ik, vanavond ook niet in bed. Huilen! Gelukkig was papa er en die heeft engelen geduld ;-) Vandaag hebben we nog een pop bewonderd met een PEG sonde zodat Ruben het ook goed kon zien. Maar het 'leuke' was dat ik aan de praat kwam met een mama die ook een zoontje heeft met een PEG en zo konden Ruben en ik in het echie het even bewonderen. Ruben GROTE ogen. Toen ik zei "dat krijg jij ook morgen", zei hij heel hard "nee hoor" (en heel hard schudden met zijn hoofd) :-( De ziel. Maar die mama had er goede ervaringen mee en dat is eigenlijk ook alleen maar wat ik hoor en lees. Dus we hebben goede moed en hoop. Op naar morgen......

6 opmerkingen:

  1. Heel veel succes en ik hoop dat het allemaal goed verloopt en dat Ruben snel weer naar huis mag :)
    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg veel sterkte!! En ik hoop voor jullie, en helemaal voor Ruben, dat het mee mag vallen.

    gr. mama van 2 cf kindjes waarvan 1 een peg heeft gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte, ik zal aan jullie denken en voor jullie bidden....

    Ik ben morgen bij de Cliniclowns misschien kunnen ze een lachje naar Ruben sturen.....

    Sterkte papa en mama.......en zus, oma en tante.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte morgen en ik hoop dat het voor Ruben morgen allemaal meevalt.

    Hartelijke groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen