family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

zaterdag 10 juli 2010

maandag

Gisteren een oproep gehad. Maandagochtend om 10 uur moeten we ons melden in het UMCG. Brrr spannend. Ik ben al allerlei constructies aan het bedenken voor allerlei dingen, maar ik heb een verstandige man en zegt 'laten we maandag eerst even afwachten en een aantal zaken vragen voordat we op de zaken vooruit lopen'. Zucht.... oke! In elk geval gaat Lisa een paar daagjes naar oma. Woensdag zien we dan wel even weer. Theo blijft bij Ruben in de avond en nacht en ik overdag. 2 laaaaaaaaaaannnnnnnnnge weken. Kaartjes zijn natuurlijk heel leuk (Ruben is helemaal gek van voertuigen :-)!!) UMCG Ruben Visser afdeling M1 Postbus 11120 9700 CC Groningen

2 opmerkingen:

  1. Hoi Allemaal, wat vervelend allemaal!
    Dat kleine mannetje, maar ja daar wordt niet naar gevraagd!
    Gaan ze zijn longen van binnen bekijken?
    Misschien kunnen ze dan zien waar het vandaan komt en dan gericht behandelen.
    Bij Jari gaan ze dit in augustus doen, om te zien hoe het er van binnen uitziet. Op de longfoto's is niets te zien , op de scan een plekje.
    Is dit een litteken of een beest, erg spannend allemaal.
    Als het kon zou ik het zo overnemen!

    Wens je heel veel sterkte met je kabouter, en ook voor Lisa en jullie zelf.
    Ik zal aan jullie denken, liefs Cobi.
    p.s. wat is je blog leuk geworden!
    En natuurlijk krijgt Ruben een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lieverds...veel sterkte. Hmmm, kan me voorstellen, ik ben net zoals jij...niet afwachten maar meteen met spijkers met koppen slaan. Helaas werkt dat niet zo in 't umcg...zucht...nou,ik ga ff langs komen maar weet nog niet wanneer. Denk woensdag...xxx Ly

    BeantwoordenVerwijderen