wel en wee...

vorig weekje was een weekje vol buikgriep bij ons in huis. Lisa begon, toen volgden Theo en Ruben en het eindigde bij mij. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel wassen gedraaid als vorige week. Als het niet van boven kwam dan kwam het wel van onderen.... oef! Het lijkt nu weer rustig te worden en dat is ook maar goed ook want onze kabouter heeft een dikke week nu geen sonde voeding geha. eerst spuugde hij de sonde uit, daarna gaf hij de sondevoeding over en uiteindelijk bleek de sonde verstopt te zitten. eergisteren weer met een kleine hoeveelheid begonnen en nu opbouwen, want tja die dikke 700 gram moet er natuurlijk wel opblijven en liever nog meer.... Gelukkig heb ik een hele postieve man om me heen en ook de dieetiste is enorm positief en dat helpt mij om het ook positief te zien. Want oef ik merk toch wel dat ik bij alles in de stress schiet en denk oh oh.... Ruben moet niet afvallen!!! Van de dieetiste mag ik de aankomende weken me niet druk maken om het eten van Ruben. Ik moet het eten aanbieden wat goed is en als Ruben niet wil, nou dan wil ie niet. Zucht.... en dat is toch een lastige opdracht. Maar ik doe me best. We zullen zien of hij ondanks zo'n instelling toch gegroeid is over een paar weken. Ondertussen is onze kabouter naar een groep hoger gegan van de peuterspeelzaal. Hij zit nu bij de 3 jarigen. Ja ja hij wordt groot. Ze zijn zeer tevreden over hem. (tuurlijk.... hahah) Alleen het praten blijft achter, maar voor de rest kan hij goed mee komen. Maandag weer naar de logopediste. Go Ruben go.... ik denk dat we alvast maar oordopjes gaan kopen voordat hij echt goed gaat praten, want nu al kan hij zijn mond geen minuut stil houden met brabbeltaal. (goh van wie zou hij dat hebben?)

Reacties

  1. Hoi Esther,

    Hier een berichtje van een CF-er.

    Mijn ouders verwende me altijd. Meestal lekkere dingen (af en toe iets nieuws).
    Hierdoor bleef ik altijd redelijk op gewicht.

    Nadeel is wel dat ik nu niet alles lust, maar goed...langzaam aan leer ik het wel (ja, zelfs nu nog).

    Succes!

    Groet Roel (30-jarige CF-er!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. herkenbaar hoor eten is'belangrijk, ik probeer me er bij neer te leggen en geef maarten een extra nutrine drank we hebben de massel dat hij dat goed weg drinkt. succes in ieder geval goed dat hij is aangekomen!!!
    gr petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten