kabbelen...

en hoe gaat het nu? hmmmmm Ruben heeft nu dik 2 weken sonde voeding en eigenlijk verloopt dat super. Hij accepteert het slangetje volledig en papa en mama kunnen de sonde pomp al helemaal prima bedienen. Dusss super! Maar... (irritant he dat er weer een maar achteraan komt. Vind ik zelf heeeeeeeeeeeeeeel irritant. Maar goed, hier dus die maar....) hij wil nu bijna niet meer overdag zelf eten. Het is bij alles nu een drama. Normaal gesproken ging fruit, toetjes en chips er zonder problemen in. Maar dat is zelfs nu een strijd. En heel eerlijk gezged wordt ik momenteel een beetje strijd-moe. Maandag maar even met de dieetiste bellen met een HELP SOS. Het zal er allemaal wel bij horen (verwacht ik) nou ja als Ruben maar gaat groeien!!!! Gisteren zijn we begonnen met een andere ab kuur. Zijn roggel hoest is niet weg gegaan met augmentin en dus nu 2 weken iets anders. Hopen dat dit wel aan gaat slaan. Gelukkig waren alle andere uitslagen van het groot onderzoek allemaal redelijk tot prima. :-) Vandaag heerlijk een ontspannen dagje. Mijn vriendinnetje vanuit Vleuten komt gezellig llangs en vaavond uit met mijn lief mannetje. Uit eten en een concertje. Heerlijk!!! Kindjes gaan bij oma slapen. Wat zouden we toch zonder oma moeten, hahaha Lisa doet het geweldig!!! Ze loopt al, heeft 8 tanden (en volgens mij komt de 1e kies al door) brabbelt aan 1 stuk door en loopt/ kruipt zelfs de trap al op. Over 2 weken wordt deze dame alweer 1. Yes een feestje..... en zo kabbelt ons leventje verder. Theo lekker aan het werk met zijn fietsjes en ikke aan het werk met mijn kindjes (hahah)

Reacties

  1. Hoi Esther, tja, waar het een zit kan het ander niet zitten denk ik. Of misschien door de a.b. tijdelijk nog minder eetlust ? Augmentin staat toch wel bekend om maag/darmklachten. Misschien moet hij aan het "vol" gevoel wennen. Kleine hapjes aan blijven bieden. Leuke foto trouwens ! Tijd geleden dat onze Ruben zo oud was. Groetjes en veel plezier met je kanjertje, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Esther,

    Ik reageer eigenlijk nooit op blogs, maar het was nu toch wel een heel herkenbaar verhaal dat ik toch besluit te reageren.
    Ik heb een dochtertje,Sofie, ook van 3 met cf.
    Zij zit sinds september vorig jaar ook aan de sondevoeding en precies het zelfde verhaal als Ruben zij eet dus ook (bijna) helemaal niks meer zelf.
    Ze zit gewoon al helemaal vol door de sondevoeding, maar er is hoop volgens de dieetiste, als we stoppen met de sondevoeding komt het vanzelf helemaal goed! :D
    Ik herken het goed hoor, je raakt er wel eens gefrustreerd van maar dat heb ik nu wel een beetje naast me neer kunnen leggen gelukkig.

    Groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther! Herkenbaar hoor! Levi at zelf ook NOPPES meer tijdens de sondevoeding...wij maakten ons er heel erg zorgen over, maar toen de sonde eruit ging...duurde het 2 weekjes en toen at ie weer zoals vroagah zeg maar. Levi werd zo vol gepompt met voeding...hij zat overdag tjokvol(we vulden zelfs overdag zn flessen die hij niet dronk aan met sondevoeding...dus niet alleen 's nachts). Heb hetzelfde 'probleem' gehoord van andere mensen met sondevoeding.
    Nou...hopelijk kunnen we snel ff bijkletsen.
    Lisa gaat als een speer he? Levi kan nog niet eens de trap op komen, wat voor powervoeding geef je haar wel niet? ;-P
    Liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste mensen,

    We kennen elkaar niet en ben per toeval op jullie site terechtgekomen.
    Ik beheer zelf de site
    http://fam-visser.blogspot.com/ (bijna hetzelfde als jullie.
    Ik ga jullie hele blog nog verder lezen en wil jullie heel veel sterkte wensen.
    Helaas weten wij als geen ander hoe het is om een ziek kind in je gezin te verzorgen.

    Met vriendelijke groet,

    Marisca Visser

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten