family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

woensdag 17 februari 2010

jaar geleden

en dit is alweer bijna een jaar geleden. Morgen vieren we Lisa's 1ste verjaardag! wat gaat de tijd toch snel, waar zijn die 12 maanden toch gebleven???

2 opmerkingen:

  1. Ha Esther,
    Ik zie dat ik weer een reactie kan plaatsen, fijn! Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochter. Ja, de tijd gaat snel. Zeker als je naar de kinderen om je heen kijkt. Ik weet nog goed dat onze vrienden kinderen kregen en dat ik leuke kraamkadootjes kocht. Nu zijn het allemaal jongvolwassenen, hihi betekend ook dat wij oud worden.
    En ik las dat het met Ruben zn zondevoeding ook goed gaat, wat fijn dat hij het accepteert. Nu snel groeien en dan wellicht zelf ook wat gaan eten, ach niks dwingen, het komt waarschijnlijk vanzelf dat hij dingen ook echt lekker gaat vinden.

    Hartelijke groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1e verjaardag van Lisa. Fijne dag gewenst!

    xxx Taamra

    BeantwoordenVerwijderen