family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

maandag 22 februari 2010

bleh

en dan komt ook in huize Visser de griep om de hoek kijken. Vanacht 2 mannen moeten verzorgen. Ruben tot heel laat overgeven, arme ziel. Op den duur had hij niks meer om over te geven en was hij zooooooo moe. Zielig hoor. Gelukkig slaapt hij nu nog even. Theo vanacht zomaar ook overgeven en koorts. Oh oh.... ik hoop toch zo dat het bij deze nacht blijft want dan ben ik bang voor alle extra grammetjes op Rubens lichaam. Woensdag moeten we naar het UMCG en moet Ruben weer gewogen worden. Dus please..... laat Ruben niet ziker worden. En tja die sonde is er nu wel uit. vandaag maar even kijken of het een nieuwe wordt of dat we wachten totdat beter is. Wordt vervolgd.....

2 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    Ik reageer niet zo vaak op jouw weblog, maar lees het bijna altijd wel via CF-café.
    Meid, wat een ellende, twee zieke mannen en dan nog een klein meisje dat jou nodig heeft. wat zul jij moe zijn..... Pfff.
    Ik hoop met jullie dat Ruben niet teveel afvalt (leifst helemaal niet natuurlijk). Heeeel veel sterkte
    Elly (CF, 51 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte ik hoop voor jullie dat Ruben is aangekomen, ik zal duimen.
    gr petra

    BeantwoordenVerwijderen