family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

vrijdag 22 januari 2010

het zit....

het was een drama gistermiddag om de sonde bij Ruben in te krijgen. Maar poging 2 lukte gelukkig wel. papa wel onder de kots en blauw geschopt en geslagen, maar alles over voor onze kabouter. Gelukkig heeft Ruben goed geslapen en zit de sonde nog goed in zijn neus. Vandaag met de voeding beginnen. Eerst maar even een rustig dagje. Hij zit als een zak zout voor de tv en wil niet veel. Ik laat hem maar even.... Gisteren heb ik mijn nieuwe baan toch maar afgezegd. Het is gewoon nu allemaal teveel. Ik ga wel op zoek naar een rustige baan, want het is wel goed voor me om er zo nu en dan even uit te zijn. Maar nu eerst wennen aan de nieuwe situatie.