family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

dinsdag 12 januari 2010

een baan!!!

Ja zekers, vanochtend kreeg ik te horen dat ze me hebben aangenomen. Waaaaaaaaa Gisteren een sollicitatie gesprek gehad. En op de weg terug dacht ik wel "waar ben ik nu weer aan begonnen??"Maar goed gister een aantal voorwaarden gezet voor mezelf en gedacht, als ze me aan nemen en hiermee akkoord gaan, dan ga ik er gewoon voor. Moet het toch eerst weer even doen na zoveel jaar thuis geweest te zijn.... Nu zul je wel denken, WAT WAAR WANNEER?????? nou per 1 februari ben ik een vaste invaller (dus een contract voor tenminste 16 uur) op de Renn 4 scholen. Renn 4 is een onderwijsorganisatie voor leerlingen met beperkingen in gedrag en/of psychiatrische problematiek. Op meer dan dertig locaties in Groningen, Friesland en Drenthe geven ze (voortgezet) speciaal onderwijs aan ruim 2000 leerlingen van 4 tot 20 jaar. En dus mag ik weer juf zijn :-) Wel heel spannend, want hoe zal het gaan de combi met thuis en hoe zal ik het zelf vinden en.... daarom een proefperiode en daarna kan ik echt zeggen "ja dit is voor mij of nee toch niet" Je hoort het dus wel. Maar nu eerst toch wel blij en enthousiast voor deze nieuwe fase in mij/ ons leven. zie ook http://www.renn4.nl/