family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

zondag 29 november 2009

geen reacties meer

pffff ik dacht dat ik alleen mijn handen vol had aan mijn kleine kabouter. Nu blijken gefrustreerde lezers van mijn blog ook mijn tijd in te nemen :-) OH OH wat een gedoe zeg. Voor degene die net 'inschakelen' Op mijn geschreven stukjes is nu al een paar keer heftig gereageerd. Op zich niet erg, maar er ontstaat dan een soort discussie en 'vinger-wijzerij' op mijn blog wat ik niet zo leuk vind. Dus bij deze heb ik besloten dat niemand meer op mijn stukjes kan reageren. Heel jammer dat het zo moet. Maarre mijn stukjes zijn voor mij om zo nu en dan mijn creatieve en volle crea bea sappen te laten vloeien en om degene die dat interesseren op de hoogte te stellen van het leven van onze lieve kabouter. Dus hoor je niet bij de groep geinteresseerden in Ruben.... schakel/ klik dan door naar een andere blog. En dit is verder niet bedoeld om iemand maar ook te beschuldigen, maar voordat dat wel gebeurd heb ik de boel maar afgesloten

1 opmerking: