family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

dinsdag 8 september 2009

Peuterspeelzaal

Nou gisteren was de dag... Ruben is voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest. We hebben toch maar ervoor gekozen om hem er naar toe te laten gaan. Ondanks de mex griep. Het zal voor zijn ontwikkeling erg goed zijn en volgens ons is hij er ook wel aan toe (aan nieuwe uitdagingen) Ik was een dagje op pad met Lisa en dus ging papa met Ruben mee. Wat ik zo heb gehoord is dat Ruben het heel goed heeft gedaan. Na een half uur is Theo weggegaan en natuurlijk vond Ruben dat niet heel leuk. Maar volgens de juf ging hij na een poosje toch lekker spelen en hoefde Theo niet terug te komen. Om half 4 weer opgehaald... en toen verwachtten we eigenlijk dat Ruben bekaf zou zijn. Hahaha leuk gedacht van papa en mama. Nee hoor meneer heeft rustig tot dik 7 uur gespeeld. Donderdagochtend gaat hij weer heen en dan mag ik met hem mee. Wel even puzzelen hoe ik dat ga doen met Lisa en haar slaapjes... maar dat zal wel goed komen. Hopelijk zal het Ruben helpen om nu toch echt wat meer te gaan praten. Het is nu: papa, mama, kijk, ohh, ahhh, daa(g), die (dus nog niet veel voor een peuter van dik 2,5 jaar)

1 opmerking:

  1. Zo te horen heeft Ruben het wel naar z'n zin in de peuterspeelzaal! Wel spannend zo'n eerste keer lijkt mij. Maar ook leuk voor Ruben dat hij met andere kindjes kan spelen! Tja...dat praten weet ik ook niet. Wat kunnen ze normaal zeggen met 2,5 jr dan? Levi zegt ook amper papa en mama (meer ma..ma...ma..) maar die is dan ook wat jonger. Hij kan wel goed overal naar wijzen en dan UH UH roepen... :-S Hahahaha! Oh ja, die BBQ wilde ik wel heen eigenlijk! Maar moet ons nog aanmelden. Gaan jullie wel? groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen