oost indisch doofheid

Ruben heeft een nieuw kwaaltje erbij. Naast een dubbele oorontsteking heeft hij nu ook last van 'oost-indisch-doofheid' Helaas is daar nog geen ab-kuur voor uitgevonden. Misschien komt er nog wel een xtje een onderzoek naar.... hahahaha Tja onze Ruben is een grote peuterpuber :-) Ondanks zijn niet lekker zijn heeft hij nog genoeg energie over om te doen wat niet mag. Helaas kan ik niet jullie zijn smoeltje laten zien als hij iets heeft gedaan wat niet mag... tegenwoordig is de mode om zijn ogen dicht te doen en net alsof te doen dat ie er niet is. Als ik hem dan vast hou bij zijn kin en zeg dat hij me moet aankijken kijkt hij alle kanten op behalve in mijn ogen. Hihihih Het is wat.... zo lekker ventje. De ab-kuur voor zijn oortjes slaan in zoverre aan dat hij geen koorts meer heeft. Uit het ene oortje komt zo nu en dan nog wel troep. Hij tandenknarst weer enorm veel en het eten gaat ook weer ENORM moeizaam (daar gaan alle extra grammetjes van afgelopen zomer) Dus ik ben benieuwd wat de kno arts (in het UMCG) vrijdag zegt. Ondertussen gaan wij verder met het onderzoek naar een kuurtje voor 'oost-indisch-doofheid' Iemand een tip :-).......??

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten