kno bezoek

Tja... en zo was ik weer een ochtendje in het UMCG. Het kan ook nooit eens gewoon vlug gaan. Eerst een half uur wachten voor de kno arts (terwijl het nog maar half 9 was!!!), daarna wachten voor een gehoortest en daarna wachten voor de kno arts en daarna weeeeeer wachten voor het maken van een vervolg afspraak. Pfff en dat met een peuter. Maar het goede nieuws is dat zijn oren er perfect uit zien. Gelukkig maar. De afgelopen dagen had Ruben aldoor verhoging en ik was bang dat het zijn oren weer zou zijn.... maar nee, het zal iets anders geweest zijn. Hij voelt zich nu weer 'kip' lekker. Bij de gehoortest bleek wel dat Ruben nog steeds niet super hoort. Op de hele zachten ruisgeluiden reageert hij niet. Of dat nu ligt aan zijn concentratie of echt aan zijn oren???? Ik denk het eerste, maar ze vonden het wel noodzakelijk dat hij wordt gescreent door een speciaal team van het CSK (communicatieve stoornisen bij kinderen) Nou ja, prima toch! Ik ben benieuwd. En aangezien ik ook een aantal jaar logopedie heb gestudeerd is zo'n screening ook nog wel interessant.... Woensdag weer voor controle naar de CF poli. We zijn benieuwd hoeveel hij (niet??) gegroeid is :-) Iedereen in elk geval een hele fijne gezellig en zonnige vakantie. Wij blijven lekker in Tuinesia.....

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten