family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

maandag 13 juli 2009

een baan!!

Ja zeker.... de mama van Ruben gaat aan het 'echte' leven weer beginnen. Nou ja???! :-) Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij community support. Een organisatie wat bemiddeld tussen zorgvragers en zorgverleners. En nu is het dus dat IK BEN AANGENOMEN!!!! Per september ga ik aan het werk als (gezins) coach, -begeleider. Dit opbouwend naar 3 dagen afhankelijk hoeveel clienten er zijn. Dus hartstikke leuk, flexibel, uitdagend, afwisselend en bovenal kan ik mijn creativiteit lekker kwijt. Ruben & Lisa gaan genieten van een papadag en 2 oma-dagen. Mooi geregeld dacht ik zo. Ik heb er echt veel zin in en hoop dat de combinatie kindjes en werk samen zal bevallen.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe job!! Klinkt leuk! groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk voor je, mij bevalt het goed 3 dagen werken ff geen mama zijn maar gewoon linda en iets voor mezelf, persoonlijk vind ik het heerlijk nou meid geniet er van en ook nu nog ff van je vakantie lekker 3 weken met je gezin, wij gaan volgende week maandag naar portugal dus nog 1 week werken en 2 weken vakantie nou doei doei veel liefs linda

    BeantwoordenVerwijderen