family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

woensdag 8 juli 2009

CF controle

Nou het was een snel bezoekje vanochtend in het UMCG. Heerlijk!!! We konden zo doorlopen naar de behandelkamer en na een dik uur stonden we ook alweer bij de auto. Dat mag vaker zo gaan... :-) Ruben doet het prima. Was helaas niet in gewicht gegroeid, maar wel in de lengte. Dus ietsjes dikker mag wel... (jammer dat ik niks kan afstaan) We gaan weer ons best doen met het eten. Verder klonken zijn longen weer super. De longkweek was ook goed. Er zat een bacterie in die niet bijzonder was (wat ik begreep is dat wij die ook kunnen hebben, dus niks bijzonders zeg maar) Dus als Ruben een volgende x antibiotica nodig heeft mag hij 'de gewone' amoxiciline. Verder was de arts zeer tevreden. Tot over 3 maanden maar weer :-) hoi hoi Over 2 weken nog even een screening vanwege het praten (of beter gezegd, het NIET praten) en dan.... bye bye UMCG voor hopelijk een lange tijd

3 opmerkingen:

  1. Hoi Esther! Wat fijn dat alles goed was met Ruben! Ik ben vanochtend nog naar de poli gelopen maar kon je niet vinden. Toen liep ik de longarts tegen het lijf en heb daar nog mee staan te praten (dus misschien ben ik je toen wel mis gelopen).
    groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, dat is goed nieuws!

    Hartelijke groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Esther.

    Ik volg je blog al een tijdje. Fijn dat het goed gaat met Ruben! Leuke foto van hem.

    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen