family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

maandag 2 maart 2009

uitslag

JJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA onze Lisa is gezond!!!!!! Geen CF te bekennen Wat zijn we blij en opgelucht. Nu kan het genieten echt beginnen :-)

23 opmerkingen:

  1. Super om te horen!

    Nogmaals gefeliciteerd dan maar en geniet ervan :).

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Vergeet met al dat genieten niet dat Ruben cf heeft en extra zorg nodig heeft en steeds meer nodig zal hebben. Ik spreek uit ervaring.

    Het is bijna onmogelijk om een gezond kind naast een ziek kind, allebei evenwichtig, op te voeden. Beiden zullen behoorlijk in moeten leveren voor de ander. Een van de twee zal er altijd bij inschieten. De werkelijkheid is keihard. Ik hoop dat jullie dat van te voren goed beseften. Een kind cf is misschien nog moeilijker voor de kinderen dan dat ze allebei cf zouden hebben.
    Het gaat niet om jullie (genieten/genot), dan doe je Ruben tekort.

    In het belang van de kinderen wens ik jullie succes en wijsheid bij de opvoeding. En...die wijsheid vindt je in jezelf en moet je vooral niet in een God zoeken. Dat hebben de kinderen niet verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,

    Wat fantastisch om te lezen!!!
    Gefeliciteerd met deze mooie uitslag.
    Ik kan me je opluchting goed voorstellen. Een kind met CF is natuurlijk net zo welkom als een kind zonder CF. Maar als je mag kiezen lijkt het me logisch dat je toch kiest voor zonder.
    En ik weet zeker dat jij en Theo Ruben en Lisa met evenveel liefde, zorg en aandacht zullen grootbrengen. Daar twijfel ik niet aan, en ik ken jullie niet eens. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de uitslag van Lisa,geniet ervan!!

    Aan Anoniem,sorry hoor,wat een flauwekul!!
    Wie zegt dat Ruben steeds meer extra zorg nodig heeft,dat kan niemand voorspellen.

    Er zijn heel wat gezinnen die én een CFkind én gezonde kinderen hebben,wil je zeggen dat deze niet evenwichtig opgroeien??

    Groetjes,Kitty moeder van CFkind én gezond kind

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeej wat gaaf om te horen!!

    Ik ben superblij voor jullie, dat Lisa in ieder geval gezond is (al zijn ze natuurlijk allebei goud waard!!)

    Geniet er maar lekker van!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat SUPER om te horen:):) geniet ervan he:)

    Wat hetgeen anoniem zegt betreft: Ik heb ook 2 gezonde broers, en die hebben echt geen andere opvoeding gehad dan ik.. Ze kregen evenveel aandacht, en ik ben trots op mijn opvoeding!!!

    MArianne

    Ps. de verwijderde reactie van Gup, dat ben ik, ik de verkeerde optie gekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Wat een goed nieuws. Ik volg je blog, al ken je me niet, maar geniet maar lekker van alletwee je kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag allemaal,

    even een korte reactie... 'k kan het toch niet laten :-) Natuurlijk zijn we net zo blij met Ruben als met Lisa. Daar heeft CF niks mee te maken hoor. Het zijn onze kleine schatten en we zullen ze met al onze liefde en zorg groot proberen te brengen.

    (En als je commentaar hebt doe dan zo stoer en zet je naam/ adres er ook even bij. Toch wel zo eerlijk lijkt me.)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, van harte met de uitslag ik ben erg blij voor jullie,
    ik heb cf en mijn oudere zus is gezond maar ik had ook een tweelingzus met cf en zij is helaas overleden.
    maar heb een heerlijke jeugd gehad,
    Als cfer ben ik van mening dat ik heel blij ben dat mijn zus gezond is en als ik ooit dood ga dan blijven mijn ouders niet kinderloos achter.
    maar niets is natuurlijk zeker in het levenen ik ben van mening dat er vast een genezing voor cf zal komen voor alle cf kids.
    geniet maar lekker
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schandelijk anoniem om dat zo te schrijven ,mijn man heeft cf en zijn 3 broers niet ze zijn alle 4 met even veel liefde en aandacht groot gebracht hoor ,en ik ben super blij dat Lisa geen cf heeft gr nancy van der velden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig. Niemand zit op een ziekte te wachten.
    Geniet van jullie gezinnetje.
    groetjes,

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whooooooo gelukkig!!! Wat zal dat een opluchting voor jullie zijn!!
    GENIET ervan!!!

    Groetjes Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk nieuws en wat zal dat een opluchting zijn na al die lange maanden!! Ik lees altijd mee maar reageer nooit maar nu wilde ik deze felicitatie toch wel even kwijt.
    Geniet van jullie kids, ieder op zijn eigen manier en toch ook weer hetzelfde.

    Groetjes, Riet, moeder van een zoon met CF (sinds gisteren 15)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig hoor geniet er van ze zijn zo kort zo klein. Nog van harte gefeliciteerd!!!
    liefs PEET

    Niks van aan trekken hoor als mensen zo denken zegt meer over Anoniem dan over jou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. YEAH WAT EEN GROOT FEEST...eerst een jochie, dan een hondje, dan een meisje, nou het kan niet mooier. We dansen en juichen met jullie mee. Ruben dikke knuffel van ons die je mag doorgeven aan je zusje (eh eh wel zachtjes doen he...). We wensen en bidden toe dat jullie rotsvast vertrouwen in God een steun mag blijven in alles wat nog komen gaat...op bergen en in dalen..overal is God..

    Dag lieve mensen.

    Warta's online

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Petra en familie.

    Gefeliciteerd! hartstikke goeie uitslag.

    Groeten Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk nieuws. Inderdaad, nu kan het genieten ECHT beginnen.

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi esther ik had je al gefeliciteerd op hyves maar toen ik dat belachelijke bericht van anoniem zag moest ik toch nog ff een bericht achterlaten, laat die anoniem maar kletsen die klinkt erg verbitterd, natuurlijk ben je blij als je hoort dat je kindje niet ziek is niet alleen voor jullie maar vooral voor lisa zelf en als jullie je steun en wijsheid uit jullie geloof kunnen halen is dat alleen maar mooi, dus lekker laten lullen(even plat gezegd) en ga zeker lekker genieten van hun allebei veel liefs linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve allemaal, wat een GEWELDIG nieuws, ik ben zo blij voor jullie allemaal! En inderdaad God is overal!

    Op bergen of in dalen hij zal jullie altijd bijstaan!
    Zo, en nu genieten met z'n allen want een groter geschenk bestaat er niet.
    Een hele dikke knuffel voor Ruben en Lisa.
    groetjes Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met het goede nieuws, blijft toch altijd spannend.
    Geniet van jullie 2 kanjers.
    Niks aan trekken van mensen die zichzelf niet bekend durven maken en waarschijnlijk geen idee hebben waar ze over praten.

    Groetjes Erna (moeder van 2 kinderen zonder en 1 kind met CF)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig nieuws...... dat moet een
    pak van je hart zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo,

    Ik kwam hier met toeval terecht.
    Ben opzoek naar meer info over CF omdat mijn zoon a.s donderdag een zweet test krijgt.
    Maar wilde wel even laten weten dat ik hier geweest ben.

    Groetjes Mirjam
    www.mamavan2.tweelingsite.nl
    Wil je mee lezen mail me dan even voor het wachtwoord. kleinepuck@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen