het kabbelt voort....

En zo kabbelt de dagen voorbij.... wat een andere kraamtijd hebben we deze keer. Heerlijk relax. Lisa drinkt en valt daarna weer voor zo'n 3-4 uur in slaap. Een lief zoet meisje.
Ruben doet het ook super. De drukte is even voorbij en dat doet ons mannetje goed. Hij begint te wennen aan ons nieuw leven met Lisa. Gelukkig blijft hij nog steeds goed eten en volgens ons groeit hij nu echt. Of we voelen nu het verschil tussen Lisa en Ruben. Haha. Nou ja in elk geval vinden we Ruben zijn billen, benen en buik toch echt lekker rond en zacht. Nou dat moet toch wel een goed teken zijn? We gaan gewoon gestaag verder met alle poeders en drankjes en in mei zullen we zien hoeveel Ruben is gegroeid.
Ik voel me zelf ook goed. Natuurlijk nog niet helemaal 100%, maar ja wat wil je na dik 2 weken? Ik hoop toch echt stiekem weer aan het werk te gaan in de zomer. Ik zal binnenkort eens wat actie gaan ondernemen. Het zal me wel goed doen om even wat anders te doen dan alleen maar thuis te zijn. Daarnaast gaan we binnenkort ook actie ondernemen om ons huisje te verkopen. Ja ja we willen terug naar Appingedam. Niet omdat we het hier tussen de weilanden zo erg vinden, integendeel eigenlijk. Maar we hebben onze sociale contacten en bereikbaarheid van winkels, apotheek etc toch wel nodig. Nu met 2 kindjes maar vooral als Ruben wat kwakkelt. Dussss we gaan de gok wagen. Als je iemand weet voor een prachtige beginnerswoning laat me het dan even weten... :-) En zo gaat ons leventje verder zo hier in Krewerd.

Reacties

  1. Hoi Hoi, wat fijn dat alles zo goed gaat! En dat Ruben zo lekker eet, allemaal een goed teken!
    geef ze maar een dikke knuffel van mij, groetjes Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk, fijn, geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Anna (zus van cf'er Kim en net moeder)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten