family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

vrijdag 27 februari 2009

Lisa's bloeduitslag...

Ondertussen zijn we alweer een dikke week verder... Lisa doet het super geweldig goed!! Eet, drinkt, poept, plast en slaapt zoals het behoort. Het is een heerlijk zoet en mooi meisje. 'k Weet niet of dit wel een objectief beeld is van een mama :-) Ruben is ook helemaal gek van zijn kleine zusje. Wij moeten vaak smeken om een kusje, maar Lisa krijgt er zo wel 10. Maar zoals vele van jullie wel weten zouden we einde van deze week uitslag krijgen van het bloedonderzoek van Lisa. Gelijk na de geboorte is er bloed via de navelstreng afgenomen. Dit wordt nu onderzocht en bekeken of onze kleine meid ook CF heeft. Omdat Lisa het zo ontzettend goed doet en al boven haar geboorte gewicht is hebben Theo en ik goede hoop. Maar de definitieve uitslag is toch erg belangrijk... Helaas loopt het weer eens tegen en konden ze me vandaag niks vertellen. Allemaal communicatie stoornissen in het UMCG en nu maar hopen dat we volgende week meer te weten te komen. Het blijft en is enorm spannend.... dus hopelijk volgende week meer nieuws en hopelijk goed nieuws!!!

4 opmerkingen:

  1. Ik begrijp dat het wachten spannend is, maar als ik dat zo hoor Esther lijkt het mij dat Lisa geen cf heeft. Ze groeit zo goed. Bovendien is ze niet 2 of 3 weken te vroeg geboren. Allemaal positief! Je zult zelf wel voelen/merken dat alles beter gaat dan bij Ruben.
    Succes met het wachten op de uitslag.
    Je zult zien alles is goed met haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor!!! dat wachten op de uitslag..
    Zoals ik je verhalen nu lees, over hoe lisa is, klinkt het heel positief...
    Maar ook dan kan je CF hebben.. (bij mij is het pas na 2 jaar ontdekt).
    Ik hoop en duim voor jullie dat de uitslag goed mag zijn!!!;)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend! Zoals het er idd nu uit ziet, gaat het iig goed, hopelijk heeft ze (dus) ook geen CF. De toekomst zal het uitwijzen. Succes!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het goed gaat met Lisa!!!
    We hopen dat de uitslag niet te lang op zich zal laten wachten en natuurlijk hopen we dat de uitslag goed zal zijn. We zullen voor jullie duimen.
    Groetjes en knuffels voor de kids
    Alide
    ps ik heb op de UMCG hyve al even vermeld dat je inmiddels bent bevallen van Lisa

    BeantwoordenVerwijderen